OCULTO – každý má svá tajemství

0
804

Pivo je v České republice nadmíru oblíbené, v průběhu roku 2015 se nám ho podařilo zkonzumovat hned 143 litrů na hlavu. Pojďme si populární nápoj představit z jiného úhlu. I on se může pyšnit zajímavým obalem. Obal totiž prodává, jak to potvrzují i výsledky průzkumu Package InSight.

Oculto-Bottle

A americký pivovar, tamní největší, Anheuser-Busch na to zareagoval obratem a vymyslel produkt, který nazval Oculto. Aby bylo učiněno za dost tajemnému názvu, v celé kráse se představil v pátek třináctého. Jde o pivo s nádechem tequily, ve skutečnosti ji ale neobsahuje, je pouze ochuceno modrou agáve. Právě z té se pálí zmíněný alkoholický nápoj. Pivu tento postup přidá citrusovou příchuť. A rovnou má Oculto i speciální etiketu. Její podstatou je specifická technologie využívající LED světlo. Reaguje na tlak. Jednoduše se aktivuje tehdy, když lahev držíte v ruce a osvětlí tak netradiční štítek s motivem lebky. Původně zobrazené listy populární mexické rostliny se promění tímto zvláštním efektem v oči. Navíc je obal i interaktivní – stačí ho nascanovat a spotřebitel se může připojit na web ke speciální aplikaci a s ní třeba soutěžit. A celá specialita je završena použitím termochromických barev. To znamená, že další tajemství, které se na ní skrývá, objevíte teprve tehdy, když je lahev patřičně vychlazená.

okulto3Za originálním designem stojí Constantia Flexibles Labels Division, přední výrobce obalů z Rakouska, který už má na svědomí speciální etikety pro jinou pivní zajímavost – nápoj ochucený rumem.

Kdybyste si náhodou chtěli tuhle kuriozitu koupit, tak k dispozici sice má být v průběhu roku 2016, ale zachovává si exkluzivitu – objevíte ji jen na speciálních akcích a jde o limitovanou edici. Oculto je svým pojetím cíleno především na mladší konzumenty. A oproti tradičním americkým pivům má o něco vyšší obsah alkoholu – 6 %.

 

zdroj: http://blog.drupa.com/glowing-beer-label/

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here