Etiketa a certifikace kosmetiky

0
279

Neustále roste nabídka různých přírodních produktů v oblasti kosmetiky a je stále těžší se aspoň trochu orientovat ve výběru kvalitního přírodního produktu. Proto zavedla česká kontrolní společnost KEZ o.p.s. – Kontrola ekologického zemědělství, certifikaci kosmetiky, která je vyráběná z přírodních a ekologických surovin.

Organizace se již celá léta zabývá certifikací ekologických zemědělských surovin. Pokud znáte zebru pro označení produktů, která se objevuje na biopotravinách, pochází z této instituce. Stanovené standardy pro přírodní kosmetiku a biokosmetiku mají původ v mezinárodní certifikacit.

Certifikovaná přírodní biokosmetika

Certifikovaná přírodní biokosmetika je určená pro produkty s obsahem surovin pocházejících z ekologického zemědělství, které musí být podle standardů, ale musí navíc ještě obsahovat i předepsané množství biosurovin.

Certifikovaná přírodní kosmetika tak zcela jasně definuje suroviny, které takováto kosmetika smí či nesmí obsahovat a přesně je také limituje pouze na přírodní a z přírody pocházející zdroje. Produkty, které jsou označeny chráněnou značkou, jsou pak pro klienty zárukou jistoty, že splňují stanovené standardy.

  1. Produkty obsahují nejkvalitnější rostlinné suroviny a suroviny pocházející z ekologického zemědělství, případně ze sběru bylin či plodů rostoucích ve volné přírodě dle standardů.
  2. Sběr rostlin probíhá šetrným způsobem s přihlédnutím na ochranu životního prostředí.
  3. Výrobce splňuje požadavky na ekologickou likvidaci odpadů, ekologickou šetrnost výroby a obalových materiálů.
  4. Produkty neobsahují parafín, vazelínu, silikony ani jiné ropné produkty.
  5. Produkty neobsahují žádné syntetické, vonné, konzervační a barvící látky.
  6. Produkty neobsahují geneticky modifikované suroviny.
  7. Produkty ani použité výchozí suroviny nejsou testovány na zvířatech a pro výrobu nejsou používány suroviny z mrtvých zvířat: kolagen, glycerin, výtažky z vorvaně, norkový tuk apod.
  8. Produkty neobsahují chemické UV filtry, elektronové nosiče a ethoxylované suroviny.

Etikety

Pokud máte za sebou toto kolečko, je třeba myslet na etikety. Ty totiž dokáží udělat službu i reklamu. Kromě firemního loga, vaší značky a názvu firmy dejte klientům i něco navíc. Designová a graficky zpracovaná etiketa přitáhne pozornost klienta.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here