Drupa 2016 – akce roku v oblasti tisku se blíží

0
926

Největší a nejznámější odborný veletrh pro tisk a papír (DRuck Und PApier), publikace a zpracování – Drupa 2016, Düsseldorf, Německo.

Mnoho inspirace a inovace v 60 klíčových myšlenkách, ve formě panelových diskusí a prezentacích mezinárodních odborníků.

Odborný veletrh Drupa vám představí asi 60 hlavních bodů v panelových diskusí a prezentací. Bude to velmi přínosný veletrh a jeho program vypadá opravdu slibně. Tato kongresová akce proběhne na veletrhu Drupa 2016 v hale č. 6, na stánku D03 a hlavním tématem je business, know-how, inspirace a inovace. Velký rozdíl mezi veletrhem Drupa a jinými průmyslovými kongresy konanými po celém světě, je jeho zaměření na cílové skupiny návštěvníků z tiskového průmyslu, jakož i z tvůrčího odvětví, na výrobní značky i nákup a obchod z tiskovinami.

Veletrh bude ve znamení posunování hranic a svých možností. Toho docílíte jednak osobním rozvojem a také pravidelným školením. Dále pak neustálým sledováním novinek a vývoje v dané oblasti. Své hranice lze také posunout svou osobní disciplínou, kterou budete předávat i svým kolegům a zaměstnancům a budete ji vyžadovat i po nich. A pokud podnikáte nějaké změny, musí být promyšlené. sledované, zaznamenávané a vyhodnocené. Bezhlavost nemá v businessu velkou šanci uspět.

“Chcete-li zvládnout aktuální změny v tiskovém průmyslu, důsledné řízení změn je nezbytné. Funguje to pouze tehdy, když usilujete o multidisciplinární přístup a podíváte se za hranice svého působiště i možností.” říká Sabine Geldermann, ředitelka veletrhu Drupa a zdůrazňuje tak průkopnický charakter Drupa. “S Medici Group, která je synonymem pro” out-of-the-box myšlení, máme přesně toho správného partnera naší straně.”

S potěšením oznamujeme, že Frans Johannsson, zakladatel společnosti CEO of The Medici Group, předvede své schopnosti ve dvou klíčových projevech, – při otevření v první veletržní den, 31. května, a druhý projev dne 2. června (v obou případech mezi 11.00 a 11.45 hod). British brand agency FreemanXP se sídlem v Londýně, byla zakladatelem strategie a kreativního designu v oblasti programování a implementace.

Program proběhne v angličtině po jedenáct obchodních přehlídkových dnů a bude členěn do následujících pěti oblastí: přednášek, Business Evolution, techniky a technologie, inovace – Innovation@the Intersection and C-Level.

Šest konferencí pod nadpisem “Innovation@the Intersection and C-Level ” zvolilo velmi zvláštní přístup. V těchto relacích pokrývají jednotlivá odvětví specifickými tématy, jako “The Role of Large Format ” velkoformátové, “The Role of Packaging in the Customer Journey” obal na cestě k zákazníkovi, nebo “3D Print” – 3D tisk: Hope or Hype?” – Naděje nebo Humbuk?” Odborníci z Medici Group přednesou širší pohled a ukáží, jak snadno lze mnoho inovačních přístupů z jiných průmyslových odvětví přenést právě do tiskového průmyslu.

Máte-li to štěstí a dostali jste pozvánku, nenechte si ujít C-Level. Překonejte ostych a stoupněte si bok po boku vedle bravurních a úspěšných řečníků a vyzkoušejte si s nimi jejich praktiky a dovednosti pěkně na živo. Taková šance nepřichází každý den, takže ji neváhejte využít.

C-Level je zacílen a jasně definován pro okruh účastníků z vrcholového managementu, vystavovatelů i návštěvníků. Bezprostředně následuje čtyři klíčové myšlenky ve formě interaktivních dílen a workshopů, se společným strategickým zasvěcením a sdílením znalostí. Všichni řečníci budou zároveň i prostředníky. Účast je pouze pro pozvané.

Program Drupa završují následující konference: The Creative Day by W&V, dne 3. června (10:00 do 3.45 hod) a také dvě půldenní konference z OE-A (Organic and Printed Electronics Association) Dne 2. června (14:00 až 16:30) a dne 7. června (11:00 na 2,0 hod). Kompletní program je veřejně dostupný na následujícím odkazu: www.drupa.de/drupa-cube~~HEAD=pobj

Účast v programu je zdarma pro návštěvníky veletrhu Drupa, tj. v ceně jsou zahrnuty denní jízdenky s jedinou výjimkou je Creative Day. Tato událost se zaměřuje na reklamní a kreativní agentury, média i inzerenty. Zájemci si mohou zaregistrovat na 89,00 EUR do 2. června v www.wuv.de/creativeday2016~~pobj  kde je k dispozici také kompletní program.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here